Vanochtend namen we voor de StockWatch Aandelenportfolio een positie van 4% in D’Ieteren. Omdat we te maken kregen met een negatieve cashpositie, zien wij ons genoodzaakt om Sofina te verkopen. De belangrijkste reden waarom we voor Sofina kiezen, is dat het bedrijf onvoldoende heeft geprofiteerd van de stijging van techaandelen.
Premium

We zien ons genoodzaakt om volledig afscheid te nemen van Sofina
Al Premium lid? Log hier in.





